anti-bullying

Για προτεινόμενο υλικό ενάντια στον σχολικό εκφοβισμό, πατήστε εδώ

bullying11

Προσφορές τουριστικών γραφείων για τις εκδρομές στον Βόλο και το Θέρμο

Για τις προσφορές των τουριστικών γραφείων για την τριήμερη επίσκεψη στον Βόλο και την διήμερη επίσκεψη στο Θέρμο, πατήστε εδώ

Για την πράξη της επιτροπής, για την αξιολόγηση των προσφορών πατήστε εδώ

 

Προκήρυξη για 2ημερη εκδρομή στο Θέρμο

Προκήρυξη εκδήλωσης ενδιαφέροντος υποβολής οικονομικής προσφοράς για 2ήμερη  εκπαιδευτική εκδρομή στο Θέρμο. Πατήστε  εδώ

Προκήρυξη για 3ημερη εκδρομή στον Βόλο

Προκήρυξη εκδήλωσης ενδιαφέροντος υποβολής οικονομικής προσφοράς για 3ήμερη  εκπαιδευτική εκδρομή στον Βόλο. Πατήστε εδώ

Προσφορές τουριστικών γραφείων για την εκδρομή στην Ιταλία

Για τις προσφορές των τουριστικών γραφείων για την πολυήμερη εκπαιδευτική επίσκεψη στην Ιταλία πατήστε εδω 

Για την πράξη της επιτροπής, για την αξιολόγηση των προσφορών πατήστε εδώ 

Προκήρυξη για οικ. προσφορά επταήμερης εκπαιδευτικής εκδρομής στην Ιταλία

Προκήρυξη εκδήλωσης ενδιαφέροντος υποβολής οικονομικής προσφοράς για 

επταήμερη (7) εκπαιδευτική εκδρομή στην Ιταλία. Πατήστε εδώ

 

Τηλεσκόπιο James Webb

ee884a979aa791f76d998027663f1c61 2022-07-12T152833Z 228842849 RC2BAV985K5J RTRMADP 5 SPACE-EXPLORATION-TELESCOPE-1-768x480

Ο καθηγητής του σχολείου μας, κος Παπαβασιλείου Δημήτριος - Φυσικών Επιστημών  ΠΕ04-01, προτείνει να δείτε:

"Παρουσίαση - εξήγηση των πρωτότυπων φωτογραφιών από το τηλεσκόπιο James Webb"  στο παρακάτω link: 

https://www.youtube.com/watch?v=UMGobvktfuM

 

 

ΕΝΑΣ ΜΑΘΗΤΗΣ ΜΙΛΑΕΙ ΣΤΟΝ ΚΑΘΗΓΗΤΗ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ

Σχέδιο Δράσης: Δράση βελτίωσης των σχέσεων εκπαιδευτικών-μαθητών

Άξονας: Σχέσεις μεταξύ μαθητών / μαθητριών και εκπαιδευτικών.
Ομάδα δράσης: Μυλωνά Ευφροσύνη - Τερζοπούλου Βασιλική - Τσοκάνη Μαρία
 

Στα πλαίσια της δράσης “Σχέσεις μαθητών/τριών - εκπαιδευτικών”, και συνεχίζοντας το διάλογο με τους μαθητές μας, ακούσαμε με ενθουσιασμό την ιδέα τους να γράψουν μια επιστολή-άρθρο με θέμα: "Ένας μαθητής μιλάει στον καθηγητή του" και να τη μοιράσουν στους μαθητές του σχολείου και στο σύλλογο διδασκόντων. Η δουλειά τους είναι η εξής:

"ΕΝΑΣ ΜΑΘΗΤΗΣ ΜΙΛΑΕΙ ΣΤΟΝ ΚΑΘΗΓΗΤΗ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ"

  1. Μη δίνετε την πρώτη θέση στην ύλη που διδάσκετε, αλλά σε μας τους μαθητές σας.
  2. Μη ζητάτε από μένα να θεωρώ τις σπουδές μου σαν την πιο μεγάλη απόλαυση της ζωής μου. Ειλικρινά δεν είναι κάτι τέτοιο για μένα.
  3. Μην περιμένετε να ικανοποιούμαι με όλα τα θέματα που διδάσκετε. Υπάρχουν και άλλα που με ενδιαφέρουν, ίσως μάλιστα και περισσότερο, στην περίπτωσή μου.
  4. Βοηθήστε με να μάθω να σκέφτομαι και να κρίνω μόνος μου και όχι νααπομνημονεύω έτοιμες απαντήσεις. Καθοδηγήστε με περισσότερο να βρίσκωμόνος μου τις απαντήσεις, έστω κι αν αυτό είναι περισσότερο κουραστικό καιγιαεσάςκαιγιαμένα.
  5. Να έχετε απαιτήσεις από μένα, φτάνει να είστε δίκαιος. Γνωρίζω πως είναι αναγκαίο αυτό,έστω κι αν επαναστατώ.
  6. Προσπαθήστε να είστε ανθρώπινος και όχι μόνο μια μηχανή διδασκαλίας.
  7. Κάντε με να νιώσω πώς ενδιαφέρεστε για εμένα θεωρώντας με ως ένα ανθρώπινο πλάσμα και όχι σαν απλό αριθμό του βαθμολογίου σας.
  8. Μη μεκρίνετε μόνο από τους βαθμούς που πετυχαίνω με τις απαντήσεις μου, αλλά περισσότερο από την προσπάθεια που καταβάλλω.
  9. Μην περιμένετε να ξεπεράσω το ταλέντο και τις δυνατότητές μου, χρειάζομαι απαραίτητα την ενθάρρυνσή σας.
  10. Ακούστε πρόθυμα τις ερωτήσεις που κάνω έστω κι αν σας φαίνονται βλακώδεις. Με αυτή τη συμπεριφορά σας θα μάθετε και σε μένα να ακούω τους άλλους προσεκτικά.
  11. Μη με γελοιοποιείτε μπροστά στους συμμαθητές μου. Αυτό πληγώνει και οπωσδήποτε θα στραφεί εναντίον σας. Εκφράσεις καλοσύνης εκ μέρους σας θα φέρουν καλύτερο αποτέλεσμα.
  12. Όταν δεν τα καταφέρνω καλά, ο οίκτος σας φέρνει αμηχανία.
  13. Όταν πετυχαίνω κάτι, μη με παρουσιάζετε ως παράδειγμα στους άλλους, αυτό με βάζει σε δύσκολη θέση. Σε μια τέτοια περίπτωση επιτυχίας δηλαδή, χαίρομαι πολύ περισσότερο με έναν καλό σας λόγο.
  14. Θυμάστε καμιά φορά πώς ήσασταν κι εσείς κάποτε μαθητής; Είχατε καλύτερους βαθμούς και δεν ξεχνούσατε ποτέ;

Σεκάθεπερίπτωση...σαςευχαριστώπολύ!!!

 

Το γονεοποιημένο παιδί: Κατανοώντας τις ψυχολογικές επιπτώσεις της αντιστροφής ρόλων στην οικογένεια

"Η συναισθηματική κακοποίηση μέσα στην οικογένεια μπορεί να πάρει πολλές μορφές, μερικές από τις οποίες είναι φανερές, όπως οι χαρακτηρισμοί, η υποτίμηση, η κριτική ή ο έλεγχος. Μια από τις πιο συνηθισμένες και ιδιαίτερα συγκαλυμμένες μορφές κακοποίησης που βιώνουν οι επιζώντες του σχεσιακού τραύματος, περιλαμβάνει την γονεοποίηση."

Συνέχεια του άρθρου ΕΔΩ

Πρόγραμμα εξετάσεων Ιουνίου 2022

20220531 223245

Σχεδιασμός-Ανάπτυξη, Υλοποίηση:

Παναγιωτοπούλου Γεωργία, Πληροφορικής ΠΕ86